2017. augusztus 22.

Anett utazása - Első találkozás az ikerlánggal



 REINKARNÁCIÓS UTAZTATÁSAIM NAPLÓJA


Anett utazása - Első találkozás az ikerlánggal



Anett maga írta le találkozásunk történetét, felismeréseit és reinkarnációs utazásának tapasztalatait, nagyon hálás vagyok érte, és azért is, hogy megoszthatom veletek. :) Íme:


"Hol is kezdjem?! Minden, ami miatt a Földre jöttünk okkal történt... minden, ami miatt itt vagyunk, azért van, hogy tanuljunk... tanuljunk elfogadni, befogadni, elengedni, türelmesnek lenni, bízni, hinni, hálásnak lenni ...stb. és legfőképpen szeretni.
Szeretet... szeretni önmagad, a családot, a párod, a hobbid, a munkád, az ételeket, a pénzt... szeretetet táplálni valaki vagy valami iránt, egyenlő a boldogság érzésével. És ez a legeslegfőbb feladata mindenkinek. Megtanulni a szeretetet adni és befogadni...ha erre képessé válunk, megnyílik előttünk a világ!




Dr. Dankó Szilvia munkásságára az interneten bukkantam rá.  Nem tagadom, mindig érdekeltek a spirituális, reinkarnációs írások, kicsit otthon érzem magam az angyalos témákban és hiszek a reinkarnációban. Ennyi pont elég volt ahhoz, hogy bejelentkezzek hozzá egy reinkarnációs utaztatásra.

A Nővarázsló Műhelyben találkoztunk. Kellemes érzéssel töltött el a jelenléte. Megnyugtató, szeretetteljes energia árad belőle. Hangja lágy, kellemes. Ekkor már biztos voltam benne, hogy sokat fogok Tőle tanulni.
Szerettem volna tudni mindent, amit csak lehet. 

Angyalkártya „jóslással” kezdtük, mely abból állt, hogy a kártyákat, amik velem kapcsolatosan jöttek, kirakta, majd az azokhoz fűződő érzéseimet, történeteimet elmeséltem. Olyan lapokat kaptam, melyek mind-mind igazak az életemre. Közben Szilvia folyamatosan oldotta a bennem lévő feszültséget, mert kissé zárkózott vagyok, melyet Ő rögtön érzékelt. Számomra ez nagy segítség volt, ezért külön köszönet.







Miután megbeszéltük milyen félelmek, blokkok, sérelmek vannak bennem, elkezdtük az utazást. Lefeküdtem és kényelembe helyeztem magam. Ezalatt kellemes zene szólt. Közben Szilvia beszélt, adta az „instrukciókat”. Egyfajta ellazulás, kikapcsolódás volt számomra, aztán már „lebegtem”. Láttam magam, a szárnyaim, az 5 évvel ezelőtti énem és a gyermeki énem. Jó érzés volt.

Jött egy alak... egy férfi alak. Nem látszódott belőle semmi. Aztán hirtelen „fájni” kezdett a karom, erős bizsergést éreztem a nyakamban. Az alak szomorú volt. Éreztem. Nem akart beszélni velem, Szilvia tanácsára megfogtam a kezét, úgy megnyugodott. 
Tisztult az alak... a bal karja ki volt csavarodva, ezt éreztem. (Megj.: egy kocsmai verekedés során szerezte a sérülést)
A nyakában egy cápafog lógott zsinóron... és jött a kép... a cápafogas nyakláncot a fiával vette egy vásárban. 

Anyukája nincs a kisfiúnak. Már meghalt. 
Következő kép: a férfi vizes ruházza beteg felesége homlokát, a kisfiú itt 2 éves volt. A feleség meghalt, ez a férfi neveli a fiát, míg el nem viszik katonának, 6 évesen. 
Többet nem látta a fiát, egész életében szomorú volt, 72 éves koráig, míg meg nem halt. 
Majd halála után találkozott a feleségével és a fiával is a túlvilágon. Itt megkönnyebbültek mindannyian.

A férfi én voltam előző életemben (1800-as évek), a feleség pedig az ikerlángom.
 
(Szilvi megjegyzés: Anett olyan érzésekről számolt be, amilyenekről az ikerlángok szoktak, a legerősebb érzés, semmihez nem hasonlítható, legszorosabb összetartozás, egyek vagyunk, ő mindig velem van érzések, stb.. Itt az utazása alatt élte át ezt először. :)
 Mivel a régi férfi énje nagyon szomorú volt, ezért kértem Anettet nézzük meg mi történt a halála után, akartam, hogy újra átérezze a boldog találkozást szerelmével, az el nem múlást, majd pont emiatt át is vezettem a következő földi leszületésükig, amiről az alábbiakat írta...)
Ezután egy várandós nőként látom magam, boldogság érzés tölt el, mint amilyet talán még soha nem éreztem. Majd közeledik felém a férjem, aki kb. ugyanúgy néz ki, mint az a férfi, aki én voltam előtte az ezt megelőző életben. Szintén az ikerlángom. Ezután nem láttam már semmit, nem éreztem semmit előző életeimhez kapcsolódóan.






Szilvia végig folyamatosan kérdezett, mit látok, mit érzek, ki vagyok. Irányította az utazásom 😊

(Megj.: Kértem Anettet ölelje meg, vigasztalja meg a korábbi szomorú férfi énjét, oldja fel a szenvedéseit, mutassa meg neki is a látottakat, az el nem múló boldogságukat a szerelmével, és hogy valójában nem tudja elveszíteni.. :) Sikerült a férfit megnyugtatni, megértette és mosolygott.:))

Szilvia következő kérése az volt, hogy nézzek végig magamon, látok-e sötét foltot (megj.: energetikai sérülések) a testem bármely részén. Természetesen alhas környékén volt egy nagy fekete folt. Hívtuk az őrangyalom. Megjelent női alakot öltve. Megkérdeztük mitől van, elmondta. Majd kértük, gyógyítsa meg. Nagy részét meggyógyította, a maradék rész pedig az én feladatom. 

Mindkét életben, amit láttam, az ikerlángommal voltam párkapcsolatban, és megéreztem, hogy ebben az életben ki az. 
(Szilvi megjegyzés: Felismerte az ikerláng energiáját, jelenlegi életében is jelen van a fiú, egy ismerőse, de soha nem nézett rá eddig "olyan" szemmel és szívvel. ;-))

Kedves Szilvia! Köszönöm neked ezt az élményt! Rengeteget tanultam Tőled! Biztos, hogy még találkozunk!

L.A. "


Megjegyzéseket írta és az utaztatást vezette: Dr. Dankó Szilvia (Daisy) 2017.
Képek: Pinterest






További történetek:
Információk, cikkek a reinkarnációról:
Reinkarnációs utaztatás és tanácsadás - információk és bejelentkezés:

Ez a tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. Másolása, vagy másik weboldalon való publikálása csak a szerző előzetes írásbeli engedélyével lehetséges!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése