2017. december 7.

Daisy: Többé nem felejtem el, hogy végtelen erőm van!




Úgy döntöttem, 
könnyedebben veszem az életet, 
játszani fogom, 
mint amennyire valójában játék is.
Hogy fel tudjam fogni, mennyire játék is,
gyakran emlékeztetem Magam 
végtelen erőmre és Felsőbb Énemre.
Emlékeztetem magam, 
hogy csak a hitemet kell edzenem,
hisz ebben rejlik a titok.
Ha elhiszem, élem!
Nem "hiszem, ha látom", 
hanem látom, ha hiszem!
Erre is más szemszögből kell tekintenem, 
mint kb. mindenre. :D
Edzem az elmém, hogy szokja:
mindennek igaz az ellenkezője is!
Rajtam múlik melyik 
és milyen minőségű valóságba lépek be.
Csak rajtam múlik milyen életet élek!

Hisz én vagyok a Teremtő... 
egy darabkája...
Egy fényes táncoló energia-spirál vagyok...
végtelen tudattal 
és csodás képességekkel.
Az az energia vagyok, 
amit, ha az érzékszervek nyelvén kellene leírni,
szeretethez, harmóniához, örömhöz,
szerelemhez és szenvedélyhez lenne hasonlatos.
Én = EGY = Energia = Szeretet = Vagyok!
Fény vagyok.
Végtelenben száguldó fény és hanghullám vagyok...







A dualitás részem, és most azt játszom,
hogy része vagyok!
Van önbizalmam és napról napra több lesz!
Az a fajta Önbizalom, ahol tudom,
ki is az az Ön...
ÖnMAGamban!
A MAG vagyok.
Szeretet vagyok.
Elmém működését napról napra jobban átlátom,
mert ÖnMagam életének nézője,
forgatókönyv írója és színésze is vagyok.
Olyan darabban játszom, amilyenben akarok!
Az akarásom nem a fejben lévő görcsös akarás,
hanem az a fajta, 
ami a szívemben született!
Többé nem felejtem el, 
hogy végtelen erőm van,
és azt sem, hogy a színdarabom:
 csak egy illúzió,
"bár szívós fajta".  :D

folyt.köv... :)

A valóság csupán egy illúzió, bár roppant szívós fajta...
(Albert Einstein idézetéből idézve :))

Hasonló motivációkkal és közvetítésekkel találkozhattok a következő AngyalKépző tanfolyam meditációiban is!! :)

BŐVEBB INFORMÁCIÓK az AngyalKépzőről és jelentkezési űrlap az alábbi linkre kattintva érhető el:





"Azok az angyalok, akikkel a szó szoros értelmében össze vagyunk kapcsolódva, nem mások mint mi magunk egy másik létezési formában. Ők nem egy tőlünk független „valami más” vagy „valaki más”. Mi vagyunk az angyalok.
Számomra az angyal nem más, mint egy része annak, amit sok spirituális tradíció Felsőbb Énnek nevez."

Részlet Drunvalo Melchizedek - Mi Angyalok című írásából

ANGYALKÉPZŐ tanfolyam:




Ennek a cikknek a tartalma, szerzői jogvédelem alatt áll. Másolása, vagy másik weboldalon való publikálása csak a szerző előzetes írásbeli engedélyével lehetséges!

Képek: Pinterest

Írta: Dr. Dankó Szilvia - Daisy 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése